Att backpacka...

...är inte alltid en dans på rosor & ofta, väldigt ofta är du ensam med dina tankar.

Jag inser att det kanske inte är så långt ifrån hur jag alltid har varit &/eller alltid kommer att vara. Jag har nog alltid sett mig lite som en enstöring, för även om jag har super underbar familj & vänner (vilket jag ju självklart har ;)) eller vem som helst runt omkring mig, har jag alltid dragit mig tillbaka ensam & i mitt huvud.
Jag trivs där, är trygg där.

Just nu.

Tittar in på fiias sida ofta men orkar inte kommentera, för jobbigt lixom, det är inte långt kvar nu. Älskar dig.

& Linda, jag kan säga till vem som helst att det finns ingen i hela världen jag är så stolt över som min stora syster, men ändå har jag nog aldrig sagt det till dig. Varför då?
Du ska ha bebis snart (närsomhelst typ om jag ska tro mamma :)) Har blandade känslor inför det, Jag är sååå nyfiken att jag snart spricker, samtidigt är jag fortfarande här. pallar knappt att det är nära, vad händer när mina syster döttrar/dotter, söner/son är här?

Vilket får mig att inte kommentera på www.fiiasplace.blogg.se eller köpa bali vykort & skicka till maja. Istället gör jag det jag gör bäst "blockerar" denna gång i form av Stieg Larrsons millenium trilogi, på dålig översatt engelska.

Det är det här som är backpacka, bla bla procent av häftiga upplevelser & bla bla procent av livet in between.

Just nu i´m in between.

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade dotter vi saknar dig var rädd om dig, puss & kram

2010-05-11 @ 09:00:56
Postat av: Fiia

Jag undrade just "vart du tagit vägen". Vi älskar dig och jag pratar mycket om dig, herregud jag är så stolt över att du vågat göra det här, det är stort syster! Försök att inte grubbla för mycket, njut av livet.. vi finns här allihopa när du kommer tillbaka!.. dock saknar jag våra roadtrips sjukt mkt.. har ett starkt sug efter sthlm kista! ah! Älskar dig mega mega mycket! Ta hand om dig!

2010-05-11 @ 13:23:37
Postat av: mella

<3

2010-05-16 @ 22:10:51
Postat av: Sanna

<3

2010-05-29 @ 00:12:44
URL: http://saannapannas.blogg.se/
Postat av: Sanna

<3

2010-05-29 @ 00:14:26
URL: http://saannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0